5 Ocak 2011 Çarşamba

Mulino bakery'nin Gingerbread cookie evlerı

Uzun zaman oldu kabul ediyorum taşınma, yılbaşı derken küçük bir sağlık sorunu da araya girince cebimdeki akrebi ihmal ediverdim. Oysaki ilk yazacağım konu bir haftadır belliydi.

Arkadaşım G holiday season ve taşınmamı bir araya getirip  daha evvel hiç ismini duymadığım Mulino Bakery'den hediye olarak fotoğrafta gördüğünüz şahaseri yolladı.

Türkiye de yapıldığını hayatta tahmin etmiyordum, hatta yurt dışında benzerlerini görüp pek de özenirdim.
Süngerden yapılmış durmuyor mu sizce de?
Fakat gerçek. Mis gibi zencefil kokuyor, özenle birebir elle süslendiği çok belli olan bu evi daha yemeğe kıyamadım. Paketini açtıktan sonra kendimi tutamayacağıma eminim.

Mulino bakery hakkında daha fazla bilgi için: http://www.mulinobakery.com/index2.html

Umarım siz de dostlarınıza göndererek onları mutlu edersiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder