26 Ocak 2011 Çarşamba

Zara'nın koku serisinden iç açıcı Green Herbs

Evime taşındım şimdi keyfini çıkarması küçük eksikliklerini tamamlaması kaldı. Yorgunluğunu atmaya daha fırsat olmadı açıkçası. Her anının keyifini çıkardıktan sonra yorgunluk da unutulup gidiyormuş meğer.

Süslemek deyince taşındığım gün annem aradı aman kızım evin mumsuz ve çiçeksiz kalmasın dedi.
Hemen kendi de gidip zara home dan home fragrance olarak satılan birkaç yıldır ev kokusuna yeni bir boyut getiren parfümün içine batmış sopalardan almış.

Salona yerleştirdiğiö gün o kadar dikkat etmemiştim meğer seçtiği koku, green herbs ne kadar iç açıcı ve keyif vericiymiş. Birkaç gün içinde bende misafir banyosuna aynı kokunun mumundan aldım. Sık sık yakmasam da mumun kokusu kapının önünden geçerken bile burnuma geliyor...Mum gibi kısa zamanda tükenen şeylere çok para vermek gibi bir huyum yoktur, zara da hem güzel kokan hem de hesaplı bir keşifte bulunmuş olmak beni çok mutlu etti...



Şu anda zara home indirimde olduğu için maalesef fiyat bilgisi veremiyorum. Gittim baktım green herbsli hiçbir ürün kalmamış, umarım devamı gelir siz de keyifle kullanırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder