17 Aralık 2010 Cuma

BLACK SWAN






Yağmurlu bir akşamda bir haftadır California ya gelmesini beklediğimiz başrolünü Natalie Portman'ın oynadığı Black Swan filmini izledik. (Bir evvel ki hafta reklamları yapılmasına rağmen Amerika da sayılı salonda vizyona girmişti)

Fragmanından hafif gerilim olduğu açıkça anlaşılan film kuvvetli anlatım başarısıyla psikolojik gerilim filmi olarak beni kendine hayran bıraktı.

Natalie Portman'ın New York da çok başarılı fakat kendine güveni zayıf olan bir balerini oynadığı film, karakterinin kariyerinde ilerlemek için yaşadığı psikolojik zorluk ve değişimleri anlatıyor.

Bu özet taibi ki de çok basit kalıyor filmin etkileyiciliğinin yanında. Oyunculuk ve anlatım gücüyle 3 boyutlu bir film gibi izleyiciyi içine çekiyor. Zaman zaman izlerken film olduğunu hatırlatarak kendime gelmemi hatırlatmama neden olarak beni fazlaca strese soktu.

Şimdiden bir çok ödül alan film 16 Ocak 2011 de verilecek olan Golden Globelarda En iyi Drama, En iyi Yönetmen, En iyi aktris, En iyi yardımcı aktris ödüllerine aday.

Requiem For A Dream filminin yönetmeni tarafından çekilen Black Swan 25 Şubat 2011 tarihinde ülkemizde vizyona girecek.

IMDB nin 8.9 verdiği bu filmi oyunculuk, anlatım ve etkileyiciliğini görmeniz açısından izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder