15 Aralık 2010 Çarşamba

Kaba olmayan yaratıcı gözlük kılıfları!

Amerikaya gelip Urban Outfitters'a uğramadan dönemem. Hem kıyafetleri, hem kitapları ayrıca da ıvır zıvır hediyelik eşyaları her zaman ilginçtir. Bu ziyaretimde de birkaç parça buldum benim için en heyecanlısı  uzun zamandır aradığım sade gözlük kılıfına kavuşmak oldu.

Çok gereksiz geliyor olabilir kulağa gözlük kılıfı arayışım. Fakat nedense kocaman kutulu, güneş gözlüğü kapları yer kapladıkları ve reklam panosu gibi oldukları için antipatik gelir bana. Yazın başında Topshop'dan aldığım çiçekli incecik gözlük kabını kaybettiğimi fark ettiğimden beri kendime çok kızgındım.



Urban Outfitters da kasanın yanında rastladığım ten rengi ve siyah üstünde farklı gözlük çizimleri olan kılıflar tam bana göre! Tanesi 10 dolar olmasına rağmen hemen bir tane kendime bir tane de anneme aldım. (Sanırım kendim için beğendim şeylerden fazlasıyla alıp hediye etmek gibi bir huyum var!) Umarım o da beğenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder