1 Aralık 2010 Çarşamba

VAKKO'dan lokum gibi hediye



Misarfirliğe giderken hediye seçme derdi hepimizin sık sık içine düştüğü bir durum. Ev sahibine en makbule geçecek hediyeyi bulmak için iyice düşünmek ve biraz da onların gözüyle dünyaya bakmaya çalışmak gerekiyor. Sıradan olmamalı, hediye edeceğiniz kişinin zevkine hitap etmeli ve onda zaten bulunmamalı. 

Daha evvel Midnight express de satılan John Derian objeleri yazmıştım. Bu konuda ki hassasiyetimi anlamış olmalısınız.

Yıllar evvel bizim eve kim getirmişti bilmiyorum ama fes şeklindeki lokum kutuları şekillerinin hoşluğu itibari ile uzun süre evin salonunda dekoratif olarak durdu. Bu hatıradan yola çıkarak ben de yarın gideceğim misafirliğe umarım bizim kadar beğeneceklerini düşünerek bu kutulardan hediye aldım. (Eskilerinde püskül de vardı, değiştirmişler) 

Kutular iki ayrı boyda 500gr ve 150gr olarak satılıyor. İçlerinde önceden paketlenmiş bitter ve sütlü çikolataya batırılmış karışık lokum bulunuyor. Yendikten sonra saklanabilmesi sayesinde kalıcı bir hediyeye dönüşüyor aslında. 

Atılmayacaklarını umarak, iki boyunun bir arada hoş durduğunu düşündüğümden ben ikisini birden almayı tercih ettim. Satıcı hanım yılbaşı paketlemelerinde kullandıkları ağaçla fiyonk yaparak kutularu daha da şıklaştırdı, artık olmayan püsküller için üzülmeme de son vermiş oldu.

Umarım sizin hediye ettiğiniz insanlar da beğenir.

Vakko çikolataları- İstinye Park Vakko Chocloate Butik, Akmerkez Vakko, Kanyon Vakko, Nişantaşı Vakko mağazalarında satılmakta. 

(Fiyatlarını ev sahiplerimin okuması ihtimali ile maalesef sizinle paylaşamıyorum, çok ayıp olur)


Bütün çeşitleri görmek için: http://www.vakko.com.tr/#/chocolate/

2 yorum:

  1. süperler dekoratif olarak kullanılır açmaya kıyılamazki :)

    YanıtlaSil
  2. evet benim de ev sahiplerim acmadi zaten aynen fotograftaki gibi duruyorlar :)

    YanıtlaSil