13 Aralık 2010 Pazartesi

Kişiselleştirilebilen takılar

Bu aralar hep hediyelerden bahsediyorum farkındayım ama sanırım hediye vermek kendime birşeyler almaktan daha çok keyif veriyor. Yakında doğum yapmak olan bir arkadaşıma ne almalıyım diye kara kara düşünürken Los Angeles daki Helen Ficalora mağazası imdadıma yetişti.

Türlü zincir altın rengi ve charm seçenekleri ile arkadaşımın sadeliğine ve beyaz altın sevgisine uygun bir hediye yaptırdım.

Benim seçtiğim "mom" charmı dışında "grandma" da babaanne veya anneanne olacaklara alınmak üzere hoş. Ayrıca her harf ile de kombinleyerek daha da kişiselleştirmek mümkün.

Daha çok fikir edinebilmeniz için benim aldığım hediyenin dışında websitesinden farklı charm fotoları da koyuyorum....








daha fazla bilgi için: http://www.helenficalora.com/Index.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder