6 Aralık 2010 Pazartesi

Monterey Bay Akvaryumu


Kaç gündür sesim çıkmıyor farkındayım. Ancak kendime geldim. Cebimdeki Akrep olarak yollara düşüp dünyanın öbür ucuna Kaliforniyaya geldim. Yolculuk sırasında hava şartları yüzünden yaşadığım zorluklar beni o kadar yordu ki maalesef yazamadım.

Neyse, olan oldu. Şimdi herşey yolunda ve bir süre buralarda olacağım.

İlk olarak Monterey de (San Francisco'dan iki saat kadar uzaklıkta bir deniz kasabası) gittiğim akvaryumdan bahsetmek istiyorum.

Deniz, güneş olduğu sürece serinlemek üzere ilgimi çekmiştir sadece. Ne dalmak, ne balık tutmak ne de yelken yapmak....hiçbiri hobilerim arasında değildir. Deniz canlılarının da sadece yenebilenleri ilgimi çeker.

Çok küçükken sanırım Boston'daydı, akvaruyma gittiğimi hayal meyal hatırlıyorum. O geziden tek hatırladığıö en etkilendiğim türün deniz anaları olduğu. Yolumuz Monterey'e düşünce dünyaca meşhur akvaryuma gitmemezlik yapamazdık.

Daha fazla anlatamak yerine bol fotoğraf ile gözünüzde canlanmasını tercih ediyorum.

Benim favorilerim su samurları (fotoğrafları pek iyi çıkmamış maalesef koyamadım), deniz atları ve tabii ki de tekrar deniz analarıydı.

Özellikle çocukların görmesi, dokunması ve öğrenmesi için çok yaralı olduğunu söylemek istiyorum.












Daha fazla bilgi için: http://www.montereybayaquarium.org/default.asp?c=tn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder