7 Aralık 2010 Salı

Target ve Marshalls'dan Yılbaşı cicileri


Californiaya gelip Target ve Marshalls'a uğramadan olmaz! Hele benim gibi vaktiniz varsa hesaplı ıvır zıvırlara bakarak saatlerinizi geçirebilirsiniz. Cebimdeki akrep olarak hesaplı alışveriş bana Amerika'da her zaman daha çok keyif veriyor. Sonsuz seçeneği, yaratıcılığı ve yenilikleri görmek ayrıca ruhen de besliyor.

Bu sefer ki seyahatimin yılbaşı evveline denk gelmesi sayesinde bol bol çam ağaçlı, kar taneli, noel babalı süsler, aksesuarlarla dolu dükkanlarda saatlerimi geçirdim. Gerekli şeylerin yanında gereksiz şeylere de elimi atıp alıp almamak arasında bol bol kaldım. Kendimi kontrol etmeye çalışarak mutfak havlusu, kahve bardağı, misfir havluları, el havlusu, cam yapıştırmaları ve kaseler aldım.

Buralar da kar yağacak olmasa da her yer ışıklandırılmış, ağaçlar kurulmuş ve herkes christmas alışverişine kendini vermiş durumda. Aldığım haberlere göre İstanbulda'da havalar hazır soğumuşken sizleri de havaya sokmak için işte aldıklarım...











Marshalls'dan aldıklarım: 
Kardan adamlı Made in Turkey Mutfak Havluları 5.99 usd
8li misafir el havluları 7.99 usd
cupid yazılı 2li havlular 5.99 usd

Target'dan aldıklarım:
Plastik kaseler tanesi 1.79 usd
Geyikli kahve bardağı 3.99 usd
Cam stickerları 1.00 usd kardan adam, 1.99 agaçlı hediye paketli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder