12 Aralık 2010 Pazar

Henri Bendel'den şık seyahat aksesuarları


Makyaj çantası, kirli çantası, iç çamaşır çantası  tipli şeylere uzun zamandır bağımlılığım var. Fazla düzenli olduğumdan zannetmeyin tamamen ıvır zıvır sevdiğim için. Genelde kasaya yakın konulan bu ürünler çok ihtiyacım varmış hissiyatı yaratıp bir şekilde torbamın içinde benimle eve gelmeyi başarırlar.

Los Angeles Beverly Center isimli alışveriş merkezinde New York'dan aşina olduğum Henri Bendel uzaktan ilgimi çekince girdim. Mağaza christmasın yaklaşıyor olması nedeniyle hediye odaklıydı.

Hediye aramadığım için kendime bakınırken bu 3'lü seyahat çantalarına rast geldim. Ayakkabı ve iç çamaşır için küçük boy, kirli çamaşırlar için büyük boy farklı desen ve renklerde işlenmiş bu çantalar tam benlik dedim içimden. Kendime almayı bırakın yılbaşına ihtiyaç olacağına kendimi inandırıp diğer renk kombinasyonundan da bir tane aldım.

Umarım hediye edeceğim kişi de benim kadar keyifle, önem vererek, kıymetini anlayarak kullanır! (daha o yüzden kime vereceğime kesin karar vermedim)

Fiyatı 38 dolardı. Daha fazla bilgi için: http://www.henribendel.com/






Kendiminkinin güzel paketlemesini fotoğraflarını çekip hemen kullanmaya başlamak için açtım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder