29 Kasım 2010 Pazartesi

Bir tavsiye: DEATH AT A FUNERAL



Biraz yorgunum, dişim de ağrıyor tek yapmak istediğim ayaklarımı uzatıp boş boş tv ekranına bakmak. Günümüz dizilerini pek takip edemiyorum, kimi fazla iç kıyıcı kimi de fazla entrikalı. İki dk. kaçırdı mı herşey kafamda karmançorman oluyor.

Genelde film izleme konsantrasyonum da hiç yok. Birkaç kişi toplanacağız da zevkine güvendiğim bir arkadaşın seçtiği filmi baştan sona kapatmadan veya kalkmadan izleyeceğim, ölme eşeğim ölme....

Bahsedeceğim Death at a funeral filmi böyle bir gecenin bana mirası. Hiçbir beklentim olmadan, hiç bir fikrim olmayan bir filmi koyduklarında kaderime teslim olduğum bir geceden.

Filmin zekiliği ve çarpık aile ilişkileri muhteşem! Şimdiden söylüyorum hiçbir aktör veya aktris tanıdık değil. Öyle animasyon falan da yok. Filmdeki kara mizah hayli hayli bu eksikleri kapatmaya yetiyor diyebilirim.

Nereden mi aklıma geldi bu film durup dururken? Geçenlerde fark ettim ki Amerikalılar bu filmi çok beğenip başka bir ekiple tekrar espirileri biraz daha İngilizlikten çıkarıp Amerikanlaştırarak tekrar çekmişler.İkisini de izlemiş bir insan olarak benim tavsiyem 2007 versiyonunu izlemeniz. Çok daha doğal ve keyifli.

Havalar şimdilik güzel fakat kış geldiğinde (heralde aralıkta gelir diye düşünüyorum) eve kapandığınızda izleyecek birey bulamazsanız aklınızın köşesinde bulunsun. 

IMDB de 10 üzerinden 7.3 almış. (2010 versiyonu ise 5.2)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder