14 Kasım 2010 Pazar

Kort Pizza hit mi miss mi???


Kort Pizzayi şubat ayı civarında açıldığında basında ve mekan sitelerinde okumuş hayli merak etmiştim. O zamandan beri gitmek, görmek ve tatmak istedim. Kısmet ılık bir sonbahar akşamınaymış.

Yer istanbul'un en ünlü meydanı olan Taksim'i kesen sıraselviler caddesine 50m yakınlıkta olmasına rağmen bir cumartesi akşamı limonata gibi bir havada bomboştu. Şaşırmadım dersem yalan olur. Sahipleri dükkanın başında işlerine hakim, yaptıkları işle ve yemekle gurur duyan iki kardeş.

Kort pizza gördüğüm fotoğraflarının yarattığı izlenimin aksine (benim hayal gücüm daha geniş umdu daha doğrusu) daracık bir koridor halinde yapılanmış bir tarafı aynalı bir tarafı da alabildiğine NY skyline fotoğrafıyla kaplanmış, yaratıcı pinpon/tenis kortu konseptli masalarla sıkıştırılmadan dekore edilmiş.

Yer hoş, şeker. Sokağa yakın masalar daha ferah. Sahipler ilgili, pizzalar iddialı mekan boş. Alkollü içeçek olarak bira veya şarap var. Şarap istiyoruz, zaten alkol menüsü yok ne derlerse ikisinden birini seçmek durumundayız. Iki pizza söylüyoruz hamur güzel ama açık söyleyeyim çıtırlığı kıvamında olmasına rağmen benim ağız tadıma göre çok kuru. Pek de wow bir lezzet bulamıyorum.

İki kişi 6 kadeh şarap (şişe opsiyonu yoktu), 2 yarım çorba, 2 pizzaya 187tl verdik (servis dahil) Değdi mi? sakin bir yemek ve güzel müzik için olabilir ama geri gider miyim, bilmiyorum, sanmıyorum.

Fotoğraf Milliyet Cadde'den.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder