24 Kasım 2010 Çarşamba

Lanvin for H&M- neye niyet neye kısmet


H&M açıldı ama bir türlü hakkında çıkan haberler durulmadı. 23 kasımda Türkiye'de de satışa çıkacağı açıklanan Lavin for H&M koleksiyonu ile aynı hype tam gaz devam etti. Çeşitli bloglarda Chicago mağazasının önünde sabahlayan insanlardan Paris de tükenen ürünlerden bahsedildi. Ayağımıza gelen koleksiyonun Türk moda severler tarafından da büyük ilgi göreceğine şüphem yoktu. Satışa çıktığı gün gitmek gibi bir delilik yapacak kadar meraklısı değildim o yüzden bugün gidip neler oluyor görmeyi tercih ettim. 

23 Kasım günü giden bir arkadaşımdan ön bilgleri almıştım. Saat 4de gitmesine rağmen 1800 parça olduğu açıklanan koleksiyondan yaklaşık on elbise ve birkaç da aksekuar kaldığını duyunca şaşırdım. 

Bugün (24 kasım) gittiğimde dükkanda Lanvin rüzgarına gelen pek kimsecikler yok gibiydi. Hatta bir süre kendi kendime bakınarak ayrılmış bir bölme, raf arandım. Meğer girişte solda bir askıya dizili iki tül, iki de siyah elbise bir de dantel etekmiş kalanlar. Haberli olduğum için şaşırmadım şöyle bir etraflarında dönüp normal koleksiyonla haşır neşir olmaya geçtim. O sırada benim gibi birkaç kişi daha vardı askının etrafında dönüp kendi aralarında şaşkınlık ifadelerini paylaşan, fakat onlar da hayak kırıklığına uğramış gibi değillerdi. 

Üşümeyi sevmeyen fakat sıcağa da tahammül edemeyen bir insan olarak son yıllarda kolsuz pufları pek sever oldum.  Lanvin umidi ile gittiğim bu H&M ziyaretimde de hayal etsem bulamayacağım bir kolsuz deri ceket edindim. Biker tipli mat deriden yapılan ceketin içi de yünlü ve kapüşonlu. Her türlü spor veya şık kullanmayı hayal ettiğim yelek. Bel tarafında da Burberrynin shearling ceketlerinde kullanılan kemere benzeyen detay atlanmamış. 

İkinci beni aynı derece de mutlu eden buluşum da kap olarak isimlendirilen benim giyilebilir battaniye olarak tanımlayacağım pelerin. Hırka veya kazak giymek istemedigim günler üstüme sarmayı hayal ettiğim battaniye veya örtüye kavuştum!




Etek detayının da püsküllü olması sokakta kullanıldığında gerçekten evden koltuğun üstündeki örtüyü sarınıp çıkmış görüntüsü verecek olması daha da sevindirici. Özellikle uzun uçak yolculuklarında battaniye bulunmayan uçaklarda yanımdan ayırmayacağım bir parça olacak!

İronik olan da bu parçaları almama rağmen H&M mağazasından özel tasarlanan Lanvin torbasıyla çıkmam oldu. Aceba getirdikleri 1800 parçanın çoğu bu torbalar mıymış????

Bu arada açılış partisinden sonra daha sakinleşmiş gördüm mağazayı. Huzurlu bir şekilde bakınmak ve herşeyi ellemek ve kasada hemen ödeme yapabilmek pek iyi geldi.

Ceket 249tl, pelerin 29.95tl

(Pelerinin buruşukluğu için kusura bakmayın, bloggerlığa ısınınca kıyafetleri üstümde çekmeye başlayacağım ama şimdilik böyle idare edin)





1 yorum: