12 Kasım 2010 Cuma

Tchibo'dan kendiniz veya misafiriniz için ev terliği



Bu terlikleri kendim keşvettiğimi soyleyemeyeceğim. Bir arkadaşımın evinde gördükten sonra bir paket alma kararı verdim fakat bir daha o kampanya ne zaman olur diye de dertlenmedim degil. Büyük terlik şeklindeki bir keseden (ki bence gereksiz bir detay) 4 adet değişik ayak numarası için keçeden yapılma terlik çıkıyor.(37/38, 39/40, 41/42, 44/55)

Benim gibi gittiğiniz otellerdeki her terliği beğenmeme huyunuz varsa veya yatıya gittigimiz arkadaşınızın terliğini kullanmak pek hoşunuza gitmiyorsa tam aradığınız terlikler olabilir. Yer kaplamıyor, şık ve kullanışlı.Ben makinede yıkamayı bile düşünüyorum ama sonuç iyi mi olur kötü mü bilemedim.


4lü paket'in fiyati 16.95tl. Tchibo mağazalarinda bulabilirsiniz, civarinizda mağazaları yoksa www.thicbo.com.tr den keyifli uykular temasından edinebilirsiniz.


Torbadaki fotoyu ben cektim, diğeri www.tchibo.com.tr adresinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder