12 Kasım 2010 Cuma

Mudo'dan akıl almaz Lightweight bavullar!

Merhaba,


Ilk postumu Akmerkez Mudo da yaklasik bir ay evvel gorup unutacagimi zannetigim bir bavul hakkinda yapacagim. Bu ilk karsilasmadan birkac gun sonra Istinye parkda ki koskoca Mudo magazasinda da bu bavullara yaklastigimi fark ettigimde bir tane edinmenin kacinilmaz oldugunu anladim.


Bir bavul ne kadar ozel olabilir???? Durun anlatayim.


Ilk basta dumduz siyah olmasi beni kendine cekti. Oylesine kaldirinca vuruldum asil.
Koskoca bavul sadece 3.8kg -(meraktan eve gelince tarttim)
Benim aldigim 40cmx60cm boyutlarinda fakat bir boy buyugu ve bir koy kucugu de var. (yandaki fermuarlar acilinca yuzde 25 genisliyor)
Ayrica carry on meraklilarina British Airways onayli carry on boyu da var.


Buraya kadar hala cok cekici olmayabili Fakat benim durup dururken cebimdeki akrebi asarak bu bavulu almamin en buyuk sebebi 265tl lik fiyati oldu. Hem de 7 sene garantili!r.


Hem sade, hem, hafif, hem kocaman, hem ucuz. Bavul da aradigim yoktu bu arada, aklima da Mudoya bakmak gelmezdi zaten.


Bavulumu kullanmak icin cok hevesliyim. Bayram tatili icin cok gec ama kisa kayaga gitme programi yapanlara tavsiye edilir. Ne de olsa iki kazak koyunca bavullar hem doluyor hem de havayollarinin 20kg limitine ulasiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder