24 Kasım 2010 Çarşamba

MUDO'dan babetlere alternatif bağcıklı ayakkabılar.


Bu aralar Mudo mağazasına ev ihtiyaçlarımdam dolayı sık sık uğruyorum. Ev dekore etmekten anlamadığım için kafam karışıyor, sıkılıyorum, daralıyorum ve kendimi başka şeylere bakarken buluyorum. (örnek olarak ilk postuma konu olan bavullar!)

Fotoğrafını koyduğum ayakkabılar da öyle bir ziyaret sırasında dikkatimi çekti ve alındı. Aldığımdan beri birkaç kez giydim ve çok memnun kaldım. Derisi biraz sert oduğu için çorapsız giyime uygun değiller açıkçası, ama çorapla giydiğimde saatlerce ayakta durdum ve yürüdüm çok da rahattı.

Zaten bu ayakkabıları alma sebebim babetlerimi pantalon ile kullanmak istediğimde çorap giyemememdi. Amaca çok şık bir şekilde hizmet etti, çok da iltifat aldım :)


Internet sitesinde şu anda satış fiyatı 97.30tl olarak görünüyor. (indirim evveli fiyatı 130tlydi) Mağazalar da indirim olmayabilir, sipariş verecekseniz numaralar ne küçük ne büyük. Çekinmeden kendi numaranızı sipariş edebilirsiniz. ayrica ilgilenirseniz kahverengisi de var.

linki: http://www.mudo.com.tr/Store/productdetail.aspx?language=tr&productId=28829&stockId=52160

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder