14 Kasım 2010 Pazar

Venüs Pastanesi'nin Kara Orman Pastası




Neden bilmiyorum vişneye karşı özel bir düşkünlüğüm vardır. Vişne suyu ile reçeli meyve suları ve reçeller arasındaki tek sevdiğim tadlardır. Bu damak tadının bir uzantısı olarak vişneli kara orman pastası ortaokul yıllarından beri vaz geçilmezimdir. (ortaokuldan evvel yemek yemekle pek alakam yoktu ne kadar güzel ve özel birşey olduğunu anca fark ettim)

Uzun yıllardır Etiler'deki Venüs pastanesinin önünden sık sık geçiyor olmama rağmen hepimizin yaptığı küçük kalori hesaplarının ağır basmasıyla durup da bir pasta aldığım olmamıştı. Ta ki doğum günü pastaları konusu açılıp aklıma o eski tad gelene kadar. Bir koşu Venüs'e gittim, heyecanla arkadan küçük bir karaorman pastası buldurdum ve eve geldim. Tadı aynen orta okul zamanından hatırladığım gibi çukulata ve vişne birleşimi başarılı.

Şekilli pastalar ve havalı pastaneler çıkalıberi unutuldu vitrin pastalarının güzelliği. Kesilen kutlama pastalarında herkes taddan çok şekilciliğe önem vermeye yöneldi.

Eğer canınız bir gün pastane pastası çekerse çikolata ve vişne de seviyorsanız kesin deneyin. O festivalimsi çikolata parçalarıyla vişne birleşimi tadın keyfini çıkarırken de beni hatırlayın.

Küçük boyu 37tl.
Şubeleri ve telefonları için: http://venuspastanesi.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder