25 Kasım 2010 Perşembe

MUJI'den tahta yılbaşı ağacı


İki yıl evvel ülkemizde de mağaza açarak yıllardır süren hasretimize son veren Muji açıkçası Nişantaşı mağazasında ki ürün çeşitliliği ile beni hayal kırıklığına uğratıyor. (Erenköy mağazasına hiç gitmediğim için yorum yapamıyorum kusura bakmayın)

Londra da Kings Road üzerindeki Muji yi bir kez daha gezdikten sonra hayal kırıklığımda haklı olduğuna emin oldum. Mağazanın enerjisi ve ışıklandırması bile çok daha pozitif geldi bana. Herşey prototipe uygun aynı olmasına rağmen Kings road'un işlekliğinin getirdiği bir enerji farklılığıydı bana daha iyi gelen. 

Ivır zıvır bir sürü oyuncağı, kalemi, şişeyi, anahtarlığı inceleyip ellerim boş mağazadan çıkarken gözüme duvar tarafındaki rafta duran tahta yılbaşı ağaçları çarptı. Gördüğüm ağaca hayran kaldım, nefesim kesildi bile diyebilirim. 

Evim de daha yatak, tv yok ama gözümü kırptığımda o ağacı evimde hayal ettim. Adımlarıma devam edip mağazadan uzaklaştıkça ağacın içimdeki değeri arttı. 

Geri gidip alamadım ama ne yapıp edinmeye karar verdim. Yıllarca ağaç kurma, saklama, süsleme derdi olmadan kendinden süslü modern, şık ve en önemlisi kalıcı bir ağacım olmasının benim için şu fark etmemiş olsam da pek de önemli olduğunu anladım. 



Boyutlarını yazmak için Muji'nin websitesine girdim bilgi bulamadım fakat büyük olanı hatırladığım kadarı ile 30 cm den fazla büyük değildi. 
Yılbaşından evvel birtane bulmayı becerirsem kesin fotoğrafını paylaşacağım. Umarım Türkiye'ye de gelir....

Daha fazla bilgi için:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder