12 Kasım 2010 Cuma

H&M acilis gunu ganimetleri

H&M acilacak, aciliyor derken sonunda 6 kasimda Forum Istanbul'da ilk magazasini acarak Turk halkiyla kucaklasti.

Yollarda bol bol ustu fiyatli  reklamlari gordukce beklentimizi doruklara cikartarak cok da basarili bir is yaptilar bana kalirsa.
4 Kasim tarihli parti bahaneli alisveris odakli olacagi belli olan davetiyeyi elime alinca o gece orda olmayi cok ama cok hissettigimi fark ettim.

Magaza halka acilmadan her parcanin her bedeni askilarda ve raflarda yerini almisken nasil gitmezdim ustune o geceye %25 indirim de kacar miydi....

En rahat kiyafetlerimi giydim, radarlarimiactim ve onca kiyafetin ve aksesuarin arasina daldim guzel parcalarla kombine edilebilecek tarzimi yansitacak parcalari avladim.

Sizinle o geceden aldigim iki parcayi paylasacagim. Devami var onlari da sirasiyla koyarim....

Birincisi cok guzel bir ceket. Dirseklerindeki suet detay ve kivrik kollarin lacivert olmasi 80tl lik fiyati icin cok da havali degil mi? Bu arada ceket made in Turkey mis o hengamede fark etmemistim. Hangi Turk tekstilci yaptiysa da ellerine saglik.


Ikincisi benim vaz gecilmezlerimden biri olan atlet. Renkleri cok eglenceli olmasinin yaninda sirttaki file detayi ile ondeki fermuar detayi sayesinde alisveris torbama girmeyi hak etti. Fiyati da 39.95tl idi.

H&M designerlari Matthew Williamson'dan esinlenmis gibi gelmedi mi size de???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder