29 Kasım 2010 Pazartesi

Progressive rock ve dans: PİNK FLOYD Balesi

Limonata gibi bir pazar akşamı ne göreceğimi bilmeden kendimi Pink Floyd balesinde buldum. 
İlk olarak müziği hakkında hiçbir fikrim olmayan grubun sounduna hayran kaldığımı söyleyerek başlamalıyım. (benim cahilliğim kabul ediyorum) 

Senkronize danslarıyla ritmi daha keyifle hissetiren La Scala Tiyatrosu bale topluluğu da ara vermeden 90 dakika boyunca dikkatimi toplamayı başardıyı bırakın nefes aldığımı hatırlamıyorum (normalde konsantrasyonum çok ama çok düşük malesef). Balet ve balerinlerin yumuşak, ahenk içinde ki hareketlerinin çok farklı bir müzikle bir araya gelmesi ikisinin de değerini daha da arttırmıştı.

Maalesef İstanbul'da yaptıkları gösterilerin sonuncusuna gitmiş olduğum için mutlaka gidin görün diyemiyorum. 
Pink Floyd'u bale sayesinde tanıyıp sevmek çok da güzel bir adım oldu benim müzik kültürüm açısından. Eve gelir gelmez artık serbest olan you tubeun değerini tekrar anlayarak sizin için gösterinin beni en etkileyen bölümünün videosunu buldum. Umarım tekrar gelirler ve videoyu izleyip beğenirseniz siz de kendi gözlerinizle izleme şansı bulursunuz....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder