12 Kasım 2010 Cuma

SUPERGA'nın kışlık ayakkabıları



İki sene evvel aldığımda kışlık ayakkabı ihtiyacımı bu kadar birebir karşılayacağını düşünmemiştim açıkçası. O zamandan beri havalar soğumaya başladığında yazın itina ile saklandığı raftan iner ve bütün kış ayağımdan çıkarmam.

Açıkçası klasik supergalarda hiçbir zaman çok rahat edemedi ayaklarım. Hep parmaklarım sızladı uzun giyişlerden sonra. Fakat bu kışlık içi yünlü model tam terlik rahatlığında ve yumuşacık. Hiçbir parmağı da sızlatmıyor, sanırım kalıp olarak klasik modelden biraz daha genişçene. Su geçirmez değil fakat soğuk günlerde dışarıda yürümek için birebir, yağmur çiselemesi de bana mısın demiyor.

Türkiye'de Beymen Blenderlarda ve Boynerlerde, (ben baktığımda erkek için sadece yünlü model mevcuttu fakat gelebilir dediler) Harvey Nichols mağazalarında, ve www.supergaturkey.com adresinde satılıyor. Websitesinde hem erkek hem de kadın içim renk ve numara seçenekleri mağazalardakinden daha bol.


Fiyatı her yerde aynı 129.90tl. Kışlar boyunca ayağınızı sıcak tutacak şık bir spor ayakakbı için gayet makul değil mi?

siyahın fotosunu ben çektim, lacivert supergaturkey.com dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder