16 Kasım 2010 Salı

John Derian'ın zamansız objeleri Midnight Express de...



John Derian ismi hiçbirşey ifade etmiyor olabilir. Bu objeler hakkında yazmaya karar verdikten sonra ben de şaşırdım, bu kadar hayran olup nasıl da tasarımcının ismini bilmiyorum diye. John Derian'ın tasarımları ile birkaç yıl önce ki New York ziyaretim sırasında orada yaşayan bir arkadaşımın mağazaya götürmesi ile tanıştım. Uzun zamandır beni bu kadar şaşırtan, kendine hayran bırakan birden fazla tasarım ile karşılaşmamıştım. İnce mesajlar veren cümleler, hayvan çizimleri ve çiçekler hepsi boyaması tabaklar, kağıt ağırlıkları, küçük aynalar, bardak altlıkları...Mağaza aynı zamanda güzellikleri ve otantikleri anlatılamayacak kadar farklı olan aynı firmanın mobilyalarını da teşhir ediyordu.

New York gezimden birkaç ay sonra Bebek 'deki Midnight Express mağazasında John Derian parçalar satıldığını görüp çok heyecanlandım. Sık sık hediye alma ihtiyacı ile dükkan dükkan dolaşıp yeterince karakterli ve kişisel olabilecek birşeyler bulamamaktan şikayet edip dururum. Yeni taşınılan bir ofise, eve veya yeni bir yaşa (kadın erkek fark etmeksizin) almak için bence birebir bu tasarımlar.

Benim tarzımı çok yansıtıyor olmalı ki etrafta bahsetmemiş olmama rağmen birkaç arkadaşım birbirlerinden habersiz bana bu objelerden hediye ettiler. keyifle kullandığım bu parçaların fotoğraflarını sizinle paylaşıyorum. Birebir görmek için Midnight express mağazalarına uğramanızı bütün koleksiyon ile ilgili fikir edinmek ve ilham almak için de http://www.johnderian.com/index.html adresini ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

Bu arada yeni öğrenmiş bulunuyorum ki John Derian Target için 5 eylül de piyasaya çıkan bir koleksiyon hazırlamış. Şansa Amerikada bulunuyorsanız kesin gidip bakın derim.

Asıl New York'a yolunuz düşerse mağazaya uğrarsanız bu özel tasarımların büyüsüne çok daha fazla kapılacağınıza eminim. Adres: 6 East Second Street (Between 2nd Avenue and The Bowery) NEW YORK NY 10003

Midnight Express Bebek- Küçük Bebek Cd. No: 7/A Bebek T: 212 265 4547

Yukarıdaki fotoğraf bir kağıt ağırlığı aşağıdaki ise makyaj çantasında taşınabilecek boyutta bir ayna.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder